FSGS: تورم و استفراغ بعد از پیوند کلیه

سه شنبه 21 خرداد 1392
ن : lafee

FSGS: تورم و استفراغ بعد از پیوند کلیه

FSGS: تورم و استفراغ بعد از پیوند کلیه

پیوند کلیه یک گزینه برای درمان بیماران FSGS با آسیب شدید کلیوی است. پس از پیوند کلیه، دریافت کننده ممکن است برخی از ناراحتی های احساس راحتی کنید. تورم و استفراغ ممکن است تجربه برای بیماران FSGS بعد از پیوند کلیه.

چه تورم و استفراغ بعد از پیوند کلیه نشان می دهد؟

هر دو تورم و استفراغ می تواند دو نشانه رد و عود FSGS.

رد

رد شایع ترین در 6 ماه اول پس از پیوند است، می تواند در هر زمان رخ می دهد. در نتیجه، مهم است که برای شما به درک نشانه های احتمالی رد. علاوه بر تورم و استفراغ، سایر علائم ممکن است شامل تب بیش از 100 ℉ (38 ℃)، درد یا حساسیت به لمس در کلیه، قابل توجهی کاهش برون ده ادرار، افزایش ناگهانی وزن و علائم شبه آنفولانزا ".

اگر شما اتفاق می افتد به تورم و استفراغ یا سایر علائم ذکر شده در بالا، به شما پیشنهاد را تست بیشتر و پزشک شما تصمیم خواهد گرفت که آیا شما در حال رد و یا نه را تحت تاثیر قرار. آزمایشاتی که برای رد ممکن است از مناطق مختلف متفاوت است. با این حال، اگر شما یک علاقه، شما می توانید به kidneyask@hotmail.com ایمیل و دریافت لیست رد آزمون بر اساس سیستم سالم و محلی خود را (به شما پیشنهاد به ارسال به شهرستان های محلی خود و سن، جنس).

اگر رد توسعه، پزشک شما ممکن است برخی از داروهای خاص برای کنترل شرایط خود را انتخاب کنید. و مهم است که برای شما به لیست مواد مخدر است که با استفاده از داروها برای رد دخالت خم.

FSGS عود

استفراغ و تورم نیز از نشانه های مشترک از آسیب کلیوی هستند. گزارش شده است که در کلیه آلوگرافت اولین، حدود 20٪ ~ 30٪ از بیماران دچار عود FSGS. بدین ترتیب، دو علائم همچنین ممکن است نشانه ای از عود آسیب کلیه.

اگر FSGS عود توسعه بدون کنترل خوب، کلیه اهدا شده ممکن است در طول شش ماه تا یک سال ادامه پیدا کرد. در نتیجه، آن را برای بیمار مهم است که درمان موثر است که می تواند صدمه به کلیه تعمیر. طب سنتی چینی یک انتخاب خوب برای آن می تواند کمک به بهبود توانایی فیلتر کردن کلیه ها آسیب دیده است. با این حال، شما نیاز به یادگیری در مورد برخی از گیاهان که برای کلیه منفی سمی هستند. بهتر است برای شما به دانستن لیست گیاهان اجتناب شود، اگر شما اتفاق می افتد به عنوان یک فرد مبتلا به FSGS. هر گونه کمک، پیام زیر را ترک کنید و یا ایمیل به kidneyask@hotmail.com.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.